Silky Label krijgt heel wat vragen, zie hier de meest gestelde. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons, dan krijg je een persoonlijk antwoord én wordt je vraag misschien wel aan dit handige lijstje toegevoegd!
Veelgestelde vragen
Krijg ik garantie op de producten die ik besteld heb bij Silky Label?
Silky Label levert kwaliteitsproducten. Het kan zijn dat er toch een foutje in het product is geslopen. Neem dan contact op met ons via info@silkylabel.nl.
Indien het product inderdaad een productiefout bevat, zal Silky Label de fouten herstellen of een nieuw product leveren en de kosten voor retourneren voor haar rekening nemen. Op het moment dat het product niet meer voorradig is, ontvang je je geld retour.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt je bestelling eventueel op afspraak ophalen in Tilburg of Zeist. Stuur een e-mail naar info@silkylabel.nl om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Hoe kies ik de juiste maat?
Alle ontwerpen zijn door Silky Label zelf ontworpen. De items zijn slank gesneden. Door het gebruik van elastan is de stof rekbaar een sluit het mooi om het lijfje. Voor een maatindicatie kun je kijken in het maatschema. Mochten er specifieke vragen zijn over de maatvoering, dan kun je een e-mail sturen naar ons via info@silkylabel.nl.
Ik kan de Silky Label kleuren op mijn scherm niet goed beoordelen, is het mogelijk de kleuren op een andere manier te zien?
Als je nog niet eerder besteld hebt en de stoffen of de kleuren wilt bekijken vraag dan een gratis stoffensample aan. Dit doe je door een
e-mail te sturen naar info@silkylabel.nl.
Klopt het dat niet alle Silky Label artikelen in alle maten verkrijgbaar zijn?
Dit klopt, niet alle artikelen zijn even geschikt voor alle maten. Zo kan het zijn dat een artikel alleen verkrijgbaar is in de kleine maten, terwijl een ander artikel juist vanaf een grotere maat pas verkrijgbaar is. Ook kan het zijn dat het artikel niet op voorraad is. Wanneer dit het geval is, wordt deze maat niet weergegeven in het keuzemenu.
Hoe kan ik betalen?
Silky Label biedt je verschillende betalingsmogelijkheden aan.
Je kunt betalen via iDeal en je kunt ook betalen via een vooruitbetaling door te kiezen voor een bankoverschrijving. Vermeld altijd je ordernummer bij deze vorm van betalen voor de snelheid van het verwerken van de order. De order wordt pas verwerkt op het moment dat het bedrag bijgeschreven is op de rekening van Silky Label.
Wat is de levertijd van de Silky Label bestelling?
Indien je betaald hebt via iDeal, dan wordt je bestelling gelijk in behandeling genomen. Als je kiest voor vooruit betalen, dan wordt de bestelling in behandeling genomen op het moment dat Silky Label het bedrag heeft ontvangen. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling binnen 2-3 werkdagen aangeleverd bij TNT Post of PostNL.
Wat is de hoogte van de verzendkosten?
De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van het land en de hoogte van de bestelling. De standaard verzendkosten zijn € 2,95. Voor klanten met een bestelling boven de € 60.00 zijn de verzendkosten GRATIS. De verzendkosten binnen Europa zijn € 4,95. De verzendkosten buiten Europa zijn € 8,95.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kan je bestelling afhalen in Tilburg en in Zeist. Je betaalt dan geen verzendkosten. Neem contact met ons op om hiervoor een afspraak te maken via info@silkylabel.nl.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?
Alle bestelde items worden met precisie ingepakt en gecontroleerd voor verzending. Als er toch iets fout is gegaan, stuur dan hiervan een duidelijke foto naar ons via info@silkylabel.nl. Na ontvangst van het verkeerde artikel zullen wij ervoor zorgen dat je het juiste product toegestuurd krijgt. Op het moment dat dit product niet meer voorradig is, ontvang je je geld retour.
Kan het Silky Label artikel retour gestuurd worden?
Artikelen kunnen retour gestuurd worden. Het artikel kan omgeruild worden of je kunt je geld terugkrijgen. Download hier het retourformulier en stuur het samen met het product terug. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant. De verzendkosten voor het opnieuw leveren van de goederen bij je thuis neemt Silky Label voor haar rekening. Indien het artikel retour gestuurd moeten worden als gevolg van een productiefout of foutieve handelingen van Silky Label, dan zijn alle verzendkosten voor Silky Label. Kijk voor de voorwaarden op de pagina Algemene voorwaarden.
Retour adres:
Silky Label
tav retouren
Arendlaan 22
5022 AV Tilburg
Binnen hoeveel dagen mag ik mijn bestelling retourneren?
Na ontvangst van je bestelling kan een retour binnen 30 dagen zonder voorafgaande melding worden
teruggestuurd d.m.v. het retourformulier
Kan ik als bedrijf ook een bestelling plaatsen?
Hier zijn nieuwe mogelijkheden voor. Wilt u bijvoorbeeld direct weten wat de mogelijkheden zijn om een tailormade product te maken om cadeau te geven aan de medewerkers bij de geboorte van een kind?
Neem dan contact op met ons via info@silkylabel.nl om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Zijn er mogelijkheden voor mijn winkel om Silky Label op te nemen in de collectie?
Als u als detaillist interesse hebt om Silky Label op te nemen in uw assortiment, kunt u contact opnemen met ons via info@silkylabel.nl.
Het maatschema geeft een indicatie wanneer je kindje naar een volgende maat overgaat. De styles zijn slank gesneden en vallen over het algemeen eerder lang dan kort.
De collectie is door Silky Label zelf ontworpen. De baby basics en kids basics van Silky Label zijn gemaakt van 95% katoen en 5% elastan. De stof is zijdezacht aan zowel de binnen- als de buitenzijde door een dubbelzijdige peach-skin treatment.
Het wasvoorschrift in de kleding geeft aan dat de kleding op 40 graden gewassen kan worden. Ons wasadvies luidt echter om de kleding binnenstebuiten te wassen op 30 graden om zo een steentje bij te dragen aan het milieu. Droog de kleding bij voorkeur liggend of hangend, zo blijft de pasvorm intact. Houd rekening met krimp als je ervoor kiest om de kleding in de droger te drogen.